czwartek, 28 lutego 2013

Dawno mnie nie było

Nie było mnie dawno, bo zasuwam. Niby nic a jednak coś się dzieje. Siostry, czyli moje dwie córeczki doszły do porozumienia co do pokoju. Stanęło na tym, ze muszę przemalować wszystkie meble. Do tego jeszcze co nieco wymodzić, bo stworzyć coś z niczego, czyli wykorzystać co to aktualnie mam na stanie w garażu. Oczywiście nie obyło się bez zakupów, ale to już raczej symbolicznie było.
Otóż w garażu stała pewna szafka z IKEA. Kiedyś służyła dzieciom w poprzednim mieszkaniu, ale nie lubię wyrzucać czegoś co jest fajne, bo drewniane. Jedna szafka swego czasu przeżyła metamorfozę, którą już pokazywałam. Zdjęcia tu.
Szafka pierwotnie wyglądała tak:

szafka IVAR, IKEA, źródło internet

Aby uzyskać zamierzony efekt musiałam się nieco postarać. Dodać toczone nóżki, dwie listwy, aby zamaskować szczelinę pomiędzy drzwiczkami, nauczyłam się tapetować wnętrza szafek, uczyłam się szyć pokrowiec na gąbkę. Szafka stoi za drzwiami, więc można się skryć przed światem i usiąść z książką. Dziewczynki (4,5 oraz 8,5l) zachwycone były niespodzianką. Wiem, że dużo niedociągnięć jest, ale i tak jestem dumna z tego, co udało mi się osiągnąć. Zdjęcia jak zwykle w pośpiechu robione.







Do następnego razu, lecę malować coś jeszcze.

8 komentarzy:

  1. Szafka wygląda ciekawie tylko napisz co będą dziewczynki w niej przechowywać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym mieć czas i Twoje zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ! Ja malowałam tylko krzeselka wiec tym bardziej podziwiam bo wiem ile to pracy . Bardzo podobają mi się kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ! Ja malowałam tylko krzeselka wiec tym bardziej podziwiam bo wiem ile to pracy . Bardzo podobają mi się kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to byś się z moim mężem dogadała ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. aż nie mogę uwierzyć,że to ta sama szafka...wygląda super:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt super :) aż nie można uwierzyć, że to ta sama szafka

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych, po Świetach jak będziesz miala więcej czasu napisz co i jak tam u Was :*****

    OdpowiedzUsuń